Haukkulan pelit 2011
3 posters
AST Warriors :: Pelit :: Viikkopelit
Sivu 1 / 1
Vs: Haukkulan pelit 2011
Haukkulan viikkopelien aloitus kesälle 2011 pidetään sunnuntaina 5. kesäkuuta kello 12 alkaen.
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle huolimatta siitä, että lauantai on päättäjäispäivä!
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle huolimatta siitä, että lauantai on päättäjäispäivä!
Ninja- Ninja
- Viestien lukumäärä : 132
Haukkulassa oli tarkoitus pitää pelit seuraavan kerran lauantaina 23.7 kello 12 alkaen. Pääseehän ihmiset paikalle?
Ninja- Ninja
Seukit pelit Haukkulassa 20.8 klo 12-->
Menkääs paukuttelemaan, ite en aikonu lähteä kun alkaa sorsajahti, mutta eihän minua kukaan kaipaa
Menkääs paukuttelemaan, ite en aikonu lähteä kun alkaa sorsajahti, mutta eihän minua kukaan kaipaa
Moi!
Oon uusi jäsen.
Koska seuraava peli haukkulassa? Ja uskaltaako sinne tulla m120 mp5k +2 marui hi-cappia?
tulossa myös midejä.
Ps: riittääkö maskina jt spectra thermal pro?
Oon uusi jäsen.
Koska seuraava peli haukkulassa? Ja uskaltaako sinne tulla m120 mp5k +2 marui hi-cappia?
tulossa myös midejä.
Jokeppi- Viestien lukumäärä : 1
Jokeppi kirjoitti:Moi!
Oon uusi jäsen.
tulossa myös midejä.
Moi! Tervetuloa foorumillemme.
Kyllä tuommosilla aseilla uskaltaa tulla sinne pelaan, kunhan muistaa ampumaetäisyydet.
Seuraavat pelit on sunnuntaina klo 12.00---> Peleistä ilmoitellaan 016airsoftin foorumilla, josta näet myös että onko paikalle tulossa porukkaa/perutaanko pelit. Kannattaa rekata sinne ja seurailla.
http://www.ristituliry.com/forum/index.php
Pelit Haukkulassa ens sunnuntaina klo 12.00-->
Ilmoituksia tänne tai mulle niin editoin sitten 016:seen (kunhan se alkaa taas toimimaan)
Ilmoituksia tänne tai mulle niin editoin sitten 016:seen (kunhan se alkaa taas toimimaan)
Seuraavat viikkopelit Haukkulassa sunnuntaina 11. syyskuuta kello 12 eteenpäin.
Ninja- Ninja
AST Warriors :: Pelit :: Viikkopelit
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa